Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Veckan som gått

Kategori:

Nu har jag äntligen tid och ork att sammanfatta veckans händelser. Skrev ju som ni vet min tenta i tisdags och hade sovit riktigt illa natten till tisdagen. Var helt slut när jag satte mig klockan 9 med typ en miljon papper att läsa igenom och svara på allt. Vid första anblicken tyckte jag inte att jag kunde något alls, men fick svarat på allt. När det var 20 minuter kvar av mina 4 timmar så inser jag att sista uppgiften var en 10 poängsuppgift, där 8 poäng krävdes för att förhuvudtaget bli godkänt på tentan. Blev helt überstressad och var så missnöjd när jag lämnade in tentan eftersom jag inte disponerat tiden bättre. Förberedde mig för en omtenta och därför blev jag givetvis överlycklig när jag fick beskedet att jag var mer än väl godkänd - 87 av 95 poäng och full pott på sista uppgiften, 10 poäng.  Nu väntar jag bara på mina diplom. 

Min entrepenörskurs fortsätter och den är väldigt intressant. Så nöjd att jag anmälde mig till den!! 

Vet inte när jag ska börja ragga klienter till mitt "FriskFokus", känner mig osäker. Dessutom är det rum jag ska göra om till kontor inte klart ännu. 

I går hade vi aw med jobbet. Knytkalas där alla hade med något gott att äta. Eftersom jag inte hade några studier att bry mig om så gick jag "all in" med vinet i går. Fick ändå upp i tid i dag eftersom det var dax för årets första golfrunda. Var skönt att komma ut, men skönt att komma hem. Svinkallt och regn de sista timmarna. Hu!! Nu är det soffa och brasa som gäller resten av kvällen. Är det hyggligt väder i morgon blir det en runda till.

Nu ska jag slöa. Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: