Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Heja blond

Kategori:

Stockholmstrippen är avklarad. Fastnade bara 10 minuter i Hallsberg och de må vara hänt. Hade en fantastiskt trevlig uppförd i tisdags med bästa Åsa. Vin från 14:30 på dagen har ju alltid varit givande. 

Hoppade av tåget och tog en taxi till mitt hotell - två hållplatser. 344 kronor..!! Återigen har jag lyckats att bli lurad av en taxi i Stockholm. Bokade dessutom honom till återresan till cityterminalen dagen efter - INNAN jag visste priset! Kan meddela att jag smög ut från hotellet och tog en annan taxi 10 minuter tidigare än bokat. 118 kronor...

Tisdagen bjöd på shopping, vin och middag på det übertrendiga stället Taverna Brillo.. Vi fick gayservitören nummer 1 och bara det var en upplevelse i sig. 

Kursen - central opinionskurs - var riktigt givande. Känns mycket bra att jag blev utvald att få åka med. Tips och mediaträning, prima! 

Har haft en träningsfri vecka, men i morgon är det dags igen. Har faktiskt känts riktigt bra att vila kroppen. Kommer säkert svara bra när jag drar igång igen. 

I dag har jag dessutom blivit blond igen. 3 timmar hos bästa frisören! Nöjd!! 

Nu ska jag äta nötter. 

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: