Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Heja fredag i morgon...

Kategori:

Jösses vad jag är trött i hjärnan. Nu är det baskemej lite för mycket jag har att styra upp i mitt liv. Har varit på Helsjön måndag och tisdag och hållt i en ombudsutbildning. Onsdag var jag extra på Lärarförbundet. I dag har jag varit på en konferens på regionkontoret och i morgon är jag extra på Lärarförbundet igen. Helgen måste jag plugga som faaaaaaaan!! Mina studier, en bok till arbetsrättskursen jag ska på tisdag och onsdag nästa vecka, men först ska vi till Varbergs kurhotell måndag och tisdag med jobbet och ha studiedagar. Då ska jag prata lite om min utbildning. Det måste också förberedas i helgen.

Bokade i alla fall flygbiljetter till Thailand i söndags. Wohoooo...! 150115-150217 med bästa Åsa och Sverker. 

I morgon blir det gym och tapas efter jobbet. Ser redan fram emot det. 

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: