Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Medveten lång inläggspaus...

Kategori:

Jodå, för nu har det faktiskt hänt litegrann som jag kan skriva om. Eller..nu låter det som om jag haft världens mest händelserikaste vecka, men..

I alla fall är min firma registrerad, ja.. Det såg ni ju på fotot. Dessutom har jag fått klart med min F-skattesedel, registrerat domännamn, fixat mailadress till firman samt webbsida. Ja, sidan är typ klar, men den är inte publicerad ännu eftersom jag faktiskt inte är klar med mina studier ännu. Glömmer nästan det emellanåt. 

Helgen ska ägnas åt gym och studier. Ganska mycket kvar att plugga, bland annat två påhittade kundfall som jag ska rådgiva.. Heter det så? Rådgiva? Dessutom ska jag göra en sockerutställning där jag ska ägna 1-2 timmar åt att svara på frågor. Jaha ja.. Var då!?? Nån som vill ha en sockerutställning på sin arbetsplats? 😂

Kommer lägga in en bild på min webbsida, men som sagt.. Det är ju bara layouten ni ser.. Men ändå..

Puss på er! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: