Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mello, deltävling 2

Kategori:

Jodå, det MÅSTE man se. Denna hatkärlek till eländet blir större för varje år. Godis och vin och sen så kan man dissa..! 

Dagen har för övrigt ägnats åt gymmet och studier. Blev inte så mycket studier som jag tänkt, eftersom jag glömt köpa hem kurslitteraturen. :-( Snacka om snurrig!! Lite kan jag göra ändå, eftersom man hämtar hem en hel del länkar från nätet. Nu börjar jag ändå se slutet på det och börjar bli nervös inför tentan. Jag SKA klara det!! 

När jag körde till gymmet i dag så såg jag det mest gulliga jag nånsin sett. En mycket gammal man puttade sin mycket gamla hustru på sin rullator. Troligtvis orkade hon inte gå och satte sig på den "pall" som finns på den. Mannen puttade henne, fastän han knappt kunde gå själv. Det är kärlek!! ❤️

I morgon blir det gymmet igen och fortsatta studier. Heja helg! 

Puss på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: