Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Bara en del kvar

Kategori:

Ännu en del i utbildningen inskickad och sista delen är hemskickad till mig. Fick dessutom en "inför tentan info" där det stod vad man bör läsa på och vad man ska kunna till den. Fy..! Det var jättemycket!! Fast det är klart - ska jag kunna hjälpa andra är det ju bra att jag lärt mig själv.

Sitter i soffan och pustar efter en lång dag med kvällsmöte. Jävla skitväder med snö är det också. Ska ju åka till Stockholm i morgon och jag tänker bara på att jag kommer fastna i Hallsberg. Blä för snö!!! 

Annars händer det väl inget världsomvälvande i mitt liv. Ut på krogen på fredag och klippa mig och bli blond igen på lördag. Skönt, är trött på att vara en brunfärgad råtta.. 

Packar det sista i morgon, börjar inte förrän 10:00 så det är lugnt. 

Nähäpp... Nu ska jag leta upp en bild på ett fastfruset tåg.. 😜

Puss..! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: