Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hälsa...

Kategori:

Den här boken har jag ägnat några timmar åt den här helgen. Mycket läsvärt i den och jag blir riktigt motiverad av att läsa den. Som ni förstår av titeln handlar den om vår hälsa och mycket inriktat på träning. Dessutom har jag läst om MI, motiverande samtal. Det är sånt jag ska använda mig av när jag väl börjar arbeta som livsstilsrådgivare. Läskigt att folk ska komma till mig och få råd!! 😳

Annars har det inte hänt så mycket i helgen. Tränat, pluggat och slöat. Kommer väl bli rätt aktiva veckor framigenom, så det är nog bra att vila lite.. 😁

Måndag i morgon igen, fasen vad helgerna går fort. Nu ska det visst bli snö också? Vafan? Jag längtar ju till våren nu!!! 

Annars då? Nä.. Inget..

Puss på er! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: