Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Jobbat

Kategori:

Fördelen med att lägga sig 21:15 på kvällen är att man vaknar utvilad dagen efter. 

Drog alltså i gång vardagen i dag med ett besök på Lärarförbundet. Skönt att komma i gång igen och få lite fason på rutiner med kosten om inte annat. Vin och choklad-dieten funkar bara korta perioder.. 😜
Lugn dag på expeditionen och efter jag jobbat klart träffade jag gamla tjejgänget på Tullen för en bit mat och lite skvaller. Mycket trevligt! 

Har skojat till det i dag med att börja kostregistrera mig själv. Ska se hur illa det är med mig.. Hehe.. Nejdå, men intressant att se om jag lever som jag ska lära.. 

Jobbar tidigt pass i morgon och sen blir det gymmet. I helgen ska även tomtarna väck. Skönt! Nu får det bli vår. 

Oj.. Nu har jag redan varit uppe 5 minuter längre än i går, men tror faktiskt att det blir tidigt i säng även i kväll. Skööööönt! 

Så.. Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: