Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Kanske dax för ett inlägg?

Kategori:

Är ju några dagar sen, menar jag... 

Tre dagar avklarade på arbetsveckan och det har flutit på bra både på facket och på jobb-jobbet. Fått bokat hotell och resa till min lilla kurs i Stockholm om två veckor. Ska bli grymt kul att åka, nu när jag får värdens bästa reskompis med mig upp. 😜

Träningen har också flutit på bra, men nu ska jag ha två träningsfria dagar. 6 dagar i rad får räcka. 

Sitter i soffan och är grymt godissugen. Inte ätit en endaste gotta sen nyårsdagen. Heja mig! Får försöka klara mig i kväll också, men det känns surt. Surt ja.. Får väl ta en grapefrukt.. 😁 

I morgon har vi styrelsemöte, alltid intressant. Sen är det fredag - HEJA! 

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: