Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nu är glada julen slut...

Kategori:

I går tog jag bort stjärnor och julpynt och i dag åkte granen. Så skönt att bli av med det. Att solen sken lite och att fåglarna kvittrade när jag åkte till gymmet gjorde inte saken sämre precis. Jag tror på vår! 

Var på graven och tände ljus och la en blomma till mamma som har födelsedag i dag. Passade på att köpa tulpaner till mig själv också - älskar tulpaner! Det MÅSTE jag ha när jag slängt ut julen. 

Skönt med tre dagars ledighet, som verkligen ÄR lediga eftersom jag inte har några nya uppgifter i min kurs. Bara träning och lite pyssel här hemma. Vill ha allt nytt när det blir ljusare och december är slut, men inser att det inte blir så. Kanske ska köpa nya kuddar till soffan i alla fall. 

Resten av dagen ska ägnas åt så lite som möjligt. Laga lite mat, tvätta, men annars inget speciellt. 

Puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: