Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Stressnacke?

Kategori:

Är det en vedertagen åkomma så har jag det. Verkar som när jag stressar så spänner jag mig så att nå'n muskel i nacken knyter sig. Gör så inihelvete ont! Fick tränat och under tiden jag gjorde det så kändes det bättre, men nu.. Ajajajajajaj..! 

Jaja, livet går vidare får jag väl hoppas. I morgon är det fredag och jag jobbar tidigt. Gym och sen hem och gotta mig. Helgen ska ägnas åt gym och studier. Nästa vecka åker jag ju till Stockholm och sen ska jag ut på stan på fredag och klipp och färg på lördag. Hinns inte med varken gym eller studier - ojojojojoj..! Träningsfri vecka, alltså.

Nu kollar jag Project Runway och har en känsla av att jag glömt nåt som jag skulle göra. Hmmm..


Positiv reflektion för i dag: Det var faktiskt ganska ljust i dag klockan  16:00. Heja vår, nu kommer den!

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: