Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Effektiva, härliga, lediga dag

Kategori:

Ställde klockan på 7:30 och låg och gissade i sängen till 8:15 ungefär. Såååå skönt! 

Åkte till gymmet och efter det så tog jag mig i kragen och slet ut alla dynor i soffan och dammsög både i och över och under soffan. Slängde ut både matta och dynor på altanen så all gammal skit fick luftats bort. Nåväl, men lite fräschare blev det i alla fall. 

Inte slut där. Sen oljade jag soffbord, köksbord, matsalsbord och vitrin. Jag är för bra! Hann även med några timmars studier, samt nätshopping av vårjacka - nr 3 i ordningen. Nu jävlar om den inte är snygg och sitter bra. Då blir jag aaaaaaarrrrrrrrrg! 

I morgon kör jag facket som vanligt, annars.. Inget nytt under solen. Puss på er! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: