Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Riesenkolor

Kategori:

Köpte Riesenkolor när jag handlade förut för jag tänkte att det inte skulle gå att hetsäta dem. Haha.. Det gick prima, bara så ni vet! 

Verkar som att det är fredagar som gäller numera i mitt bloggande. Tja.. Det kanske är bra.. Veckan som gått har innehållit en hel del. Typ jobb och gym och facket och ... Tadaaa.. Min "starta eget kurs" i stadshuset. Den började i torsdags, 3 timmar i 7 veckors tid. Tänkte att det skulle vara lite slappt och mest info, men nejdå.. Här är det 100% jobb som gäller. Antar att jag lärt mig rätt så mycket om 7 veckor. Till nästa gång ska vi ha skrivit en vision och en affärsidé. Om 7 veckor ska hela affärsplanen vara klar. Huga..! 

Har lyckats beställa två jackor denna veckan.. Eller.. Fått hem dem.. Båda för små.. Hmmm.. Jag anar oråd.. Som typ.. Jag har lagt på mig!! Det är nog tyvärr så att jag får skärpa mig ett par veckor. Ser väl illa ut med en lönnfet livsstilsrådgivare. 😣

Helgen MÅSTE ägnas åt studier. Jag drabbades av nån form av slapphet förra helgen och ville inte alls plugga. Nu är det kört. Tänker 2,5 timme lördag, söndag och måndag. Det är en bra början. Sen nästa helg också.. Då så.. Är ju ledig på måndag, så det blir bra.

Nu ska jag kolla på tv. 

Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: