Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Underbara sol

Kategori:

Veckorna rullar på och äntligen är våren här på riktigt! Älskar att det är ljust både på morgon och kväll. Älskar dock inte sommartiden vilken gör att jag känner mig trött fram till 12 på dagarna. :-( 

Min startaeget-kurs rullar på och det känns jättebra och intressant. Denna helgen slutspurtar jag i studierna och skriver tenta på tisdag. Måtte det gå bra. Det tror jag att det gör, men blir ju så osäker på mig själv.

Har även ägnat lite tid i trädgården både i går och i dag. Planterade lite vårblommor i krukorna och har slängt gammalt granris och räfsat grenar från de förbannade björkarna som omger tomten. En miljon grenar kvar, typ..! 

Eftersom jag somnade typ 22 i går så var jag ju uppe med tuppen i dag. Har hunnit med hur mycket som helst eftersom jag var hemma från gymmet redan före 11:30 i dag. Goast i dag var ändå att sitta på altanen i flera timmar och njuta av solen medans jag pluggade. Gick så mycket lättare då. 

Nu har jag målat naglarna, vilket innebär att trädgården får vara i morgon ;-) Gym, studier och sol tänker jag ägna morgondagen åt. 


 

Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: